Kot ponudnik drobnega inventarja za gostince opažamo, da je dober zajtrk ogledalo dobrega hotela in njegova najpomembnejša storitev, po kateri ga bodo ocenjevali gostje. Zato hotelom ponujamo storitev osvežitve in prenove zajtrkovalnice ter načina postrežbe.
Z vodjo strežbe opravimo oceno stanja in najdemo priložnosti za izboljšave
Priskrbimo manjkajoč inventar za osvežitev postrežbe zajtrka ter poskušamo uporabiti čimveč obstoječega inventarja
Pred odprtjem zajtrka izvedemo trening osebja za boljšo postrežbo na nov način
Prevzamemo vlogo gostov in opazujemo, kako se obiskovalci znajdejo ter sproti izvajamo popravke
Hotelu nudimo celostno podporo pri nakupu vsega gostinskega inventarja, ki ga potrebujejo
Celotna storitev postavitve stane 500 eur in se praviloma skozi povečano prodajo povrne v mesecu dni. Hkrati vsem naročnikom zagotovimo posebej ugodne pogoje za nakup inventarja ter brezplačno svetovanje pri dobavi gostinske opreme kadarkoli v bodoče.
Dobili smo mnogo več, kot smo pričakovali, saj je ekipa podjetja Fiducia poskrbela, da smo točno vedeli, na kakšen način uporabiti inventar ter nam dala uporabne predloge za postrežbo, ki so bili našim gostom zelo všeč.
Ivica Evačič, hotel maneger Hotel Marina IzolaEkipa podjetja Fiducia je pomagala v naši ekipi ustvariti voljo po nadgradnji gostinske ponudbe. Opažamo, da z mnogo večjo vnemo pristopajo do gostov.
Jernej Podpečan, vodja kuhinje Hotel BelvedereFiducia nam je ponudila celovito storitev, kar je velika dodana vrednost, saj lahko na licu mesta v restavraciji, z različnimi postavitvami dosežemo največ. Tako smo lahko prenovili postavitev zajtrka na najbolj optimalen način.
Tanja Švigelj, vodja hotelaCelotna storitev nam je dala nov pogled na pripravo zajtrkov in razširila obzorja, kaj bi še lahko ponudili gostom. Zaradi tega smo zdaj še boljši hotel.
Gregor Jamnik, hotel manegerPrvi korak za naročilo je, da se dogovorimo za neobvezno srečanje v vašem hotelu - oglasite se nam na 051-606-343 oz. dusanka@fiducia.si - Dušanka Videmšek